Ladies and gentlemen, dear colleagues,

We would like to inform you about an upcoming press conference of Team Malizia with its skipper Boris Herrmann from Hamburg:

It will take place on Wednesday, March 18, at 11 a.m. in Hamburg.

By then, there will be less than 8 months until the start of the renowned ocean sailing regatta Vendeé Globe. The race starts on November 8th in France, and Boris Herrmann will be the first German ever in the 30-year history of this tough race to participate solo non-stop around the world. We want to report about the latest status of the preparations of Team Malizia and its IMOCA Open60 class yacht of the same name.

A more detailed invitation will be sent to you in time before the event. Please note that this event is reserved for journalists and members of the press only.

With best regards,
Andreas Kling

——————————————————————–

Sehr geehrte Damen und Herren, liebe Kolleginnen und Kollegen,

Bereits jetzt möchten wir Sie frühzeitig auf eine Pressekonferenz vom Team Malizia mit seinem Hamburger Skipper Boris Herrmann hinweisen:

Diese wird am Mittwoch, dem 18. März, um 11 Uhr in Hamburg stattfinden.

Dann sind es keine acht Monate mehr bis zum Start der berühmt-berüchtigten Hochseesegelregatta Vendeé Globe am 8. November in Frankreich, an der Boris Herrmann als erster Deutscher überhaupt in der 30jährigen Geschichte dieses härtesten Rennens solo nonstop rund um die Welt teilnehmen wird. Wir wollen vom neusten Stand der Vorbereitungen des Team Malizia und seiner gleichnamigen Yacht der IMOCA-Open60-Klasse berichten.

Ein detailliertere Einladung erhalten Sie rechtzeitig vor dem Termin. Bitte berücksichtigen Sie, dass diese Veranstaltung ausschließlich Journalisten und Presse vorbehalten ist.

Mit besten Grüßen,
Andreas Kling